۱۳۹۵ اسفند ۲۵, چهارشنبه

حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی



حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی


سوالات متداول

در این قسمت شما عزیزان هر سوالی در زمینه بازرگانی بیمه کالا ، حمل و نقل بین المللی ، ترخیص کالا و گمرک در ذهن خود دارید را می توانید مطرح کنید تا متخصصان ما به شما پاسخ دهند.

سوال خود را در این قسمت بپرسید


 تایید
سوال: وظيفه متصدي حمل بر اساس قانون امور گمركي در محموله های وارداتي چيست؟
جواب: طبق تبصره 2 ماده 24 قانون امور گمرکی، متصدی حمل یا نماینده وی، مکلف است ورود محموله به گمرك را ظرف مدت 5 روز به صاحب کالا، نماینده وی، یا بانک گشاینده اعتبار حمل و نقل بین المللی اطلاع دهد، در غیر این صورت، مسول جبران خسارت به صاحب کالا است. بنابراین، در اين ارتباط، تاريخ هاي ذيل، نقش اساسي و تعيين كننده اي در بررسي بروز خسارات به كالاهاي وارداتي دارند. 1. تاریخ ورود محموله به گمرک 2. تاریخ صدور قبض انبار از سوی انبارهای عمومی  3. تاریخ اعلامیه ورود از سوي شرکت حمل و نقل به صاحب کالا  4. تاریخ تحویل محموله از سوی صاحب کالا

سوال: اینکوترمز در خصوص چه مسایلی اظهار نظر نمی ‌کند؟
جواب: 1. انتقال مالکیت  2. مسایل و مشکلات حقوقی طرفین                                از حیث دادگاه ‌های صالح به رسیدگی                                از حیث اهلیت انجام معامله 3. قرارداد های حمل و نقل                              بر عهده فروشنده است (در گروه‌ های C  و D )                               بر عهده خریدار است (در گروه‌های E,F ) 4. قرارداد های بیمه قرارداد های بانکی (گشایش اعتبار)

سوال: بیمه آکسا چیست و چه مواردی را تحت پوشش قرار می  دهد؟
جواب: به بیمه درمانی مسافران و رانندگانT  بیمه آکسا می  ‌گویند و موارد ذیل را تحت پوشش قرار می ‌دهد    : 1. پرداخت هزینه ‌های پزشکی، جراحی، داروخانه و بیمارستان  2. پرداخت هزینه  فوریت‌های دندانپزشکی  3. پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیک  ‌ترین بیمارستان، یا بازگرداندن حمل و نقل بین المللی بیمار به ایرانف تحت نظارت کشور  4. راهنمایی و کمک‌ رسانی، در صورت سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی  5. بازگرداندن کودکان به ایران، در صورت فوت یا انتقال پزشکی بیمه شده  6. پرداخت هزینه عزیمت همراه، به بالین بیمه شده بستری در بیمارستان  7. بازگرداندن جسد به ایران، در صورت فوت بیمه شده در طول مسافرت

سوال: در صورت گروپاژ (هم‌بار بودن کالا ها در وسیله حمل)، ترخیص کالا حق بیمه چطور تعیین می‌گردد؟
جواب: حق بیمه، بر اساس دور ترین مقصد به شرکت بیمه‌ گر پرداخت می ‌شود، و بیش‌ ترین حق بیمه، برای هر کالا، به مقاصد مختلف، پرداخت می ‌شود. شرکت بیمه ‌گر هم، موظف به پرداخت حمل و نقل بین المللی خسارت هر محموله می ‌باشد.

اطلاعات تماس
آدرس : خیابان بهشتی-خیابان پاکستان- کوچه ساوجی نیا-پلاک 9-ط3
تلفن : 31-88675326
موبایل : -09126202911
فکس : 88777780
ایمیل :
info2@behraveshsarie.com- a.kamali@behraveshsarie.com
صفحات اجتماعی
facebookgplustweeterinstagramtelegram
درباره ما
شرکت حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا حمل و نقل بین المللی بهروش سریع به شماره ثبت 129345 دارای مجوز رسمی از وزارت راه و ترابری و گمرک ایران در سال 1376/1/17 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل بین المللی به صورت گسترده در اقسا نقاط جهان اعم از کشورهای اروپایی،آسیایی و آفریقایی زیر نظر انجمن حمل و نقل بین المللی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران و انجمن جهانی IRU آغاز نمود.

لینک های مفید
ترخیص کالا
حمل و نقل بین المللی
استعلام هزینه ترخیص
تعرفه حمل و نقل بین المللی
نظام پیشنهادات
ترخیص کالا چیست؟
مقالات ترخیص کالا
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 115 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 114 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 113 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 112 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 111 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 110 ««
منبع:
 حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر