۱۳۹۵ اسفند ۲۵, چهارشنبه

خرید هاست ارزان

خرید هاست ارزان 

هاست های ایران به دلیل وجود سرور ها داخل کشور، سرعت نمایش بالاتری دارند که خیلی محسوس نمی باشد.

همچنین چنانچه از نرم افزار هایی نظیر ویبولتین نال شده استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده از سرور های داخل ایران است زیرا تحریم نمی باشد.

هاست های خارج به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی ترافیک و پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می دهد،به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی هاست پربازدید می شوند، در خارج از ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.



۱۳-در صورتي که پهناي باند ماهيانه اختصاص يافته به سايتم تماماً مصرف شود ، و یا حجم وبسایتم تکمیل شود چه اتفاقي براي سايتم خواهد افتاد؟
این موضوع به شما اطلاع رسانی می شود ، تا جهت ارتقا به بسته بالاتر اقدام کنید.دراینصورت اطلاعات سایت شما هیچ تغییری نمیکند.



۱۴-سیستم عامل سیستم بنده ویندوز است، ایا مشکلی ندارد از هاست لینوکس استفاده کنم؟
خیر، هیچ مشکلی وجود ندارد و این موضوع کلا بی ارتباط است و شما با استفاده هاست پربازدید از هر سیستم عاملی(ویندوز،اندروید،لینوکس و…) می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.



-۱۵-بنده از جای دیگری هاست خرید کرده ام، بدلیل نارضایتی ، میخواهم هاست پربازدید هاست خود را از هاست باز تهیه کنم،ایا امکان انتقال وجود دارد؟
بله، مشکلی وجود ندارد و انتقال توسط همکاران ما انجام هاست پربازدید خواهد شد.



 در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را انجام می دهند، خرید هاست خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده نمی شود.

 یکی از این دلایل می تواند پارک کردن دامنه برای مدتی کوتاه یا بلند باشد. پارک کردن دامنه به این معناست که شما دامنه ای را خریداری می کنید ولی از آن استفاده نمی کنید. هاست یکی از دلایل دیگر ثبت دامنه هاست پربازدید و نخریدن هاست می تواند آن باشد که دامنه تنها برای آن خریداری شده است تا فرد دیگری نتواند آن را خریداری کند. دلایل این موضوع نیز متنوع است ولی اکثرا به خاطر جلوگیری از سوء استفاده از نام دامنه است.

 برای آشنایی بیشتر در خصوص آنکه هاست چیست، خرید هاست ارزان. توصیه ما به شما آن است که در خرید هاست بیشتر دقت نمایید و از شرکتی هاست خریداری نمایید که خدمات خوبی را در این خصوص در گذشته به مشتریانش داده است.

 همچنین به این نکته نیز توجه داشته هاست پربازدید باشید که برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، از قرار دادن مطالبی که خلاف قوانین حق تکثیر است جلوگیری بعمل می آورند. و این موضوع در مواقعی ممکن است منجر به بسته شدن حساب هاست شود.

مثلا در سروری که نهایتا ۲۰۰ سایت می تواند میزبانی شود ۱۰۰۰ سایت میزبانی میکنند ،خب یقینا هزینه ممکن است کاهش یابد ولی در سرعت سرویس شما تاثیر میگذارد.
شرکت هایی بودند که هاست ارزان به این شکل ارائه می کردند هاست پربازدید ولی متاسفانه پایدار نبودند و بعد از مدتی مجموعه خود را یا واگذار نموده اند ویا ادامه فعالیت نداشتند،تجربه کاری،میزان رضایت مشتریان ، می تواند دلیلی برای یک انتخاب درست برای هاستینگ باشد،توجه داشته باشید یک هاستینگ خوب و مطمئن می تواند شروع خوبی برای فعالیت مجازی شما باشد.
سرويس هاي ميزباني شده در داخل کشور به دليل استفاده از بستر داخلي و فواصل کم بين کاربران و سرور باعث پينگ پايين و سرعت بارگزاري بالاتر نسبت به سرويس هاي خارج کشور هستند که اين مورد باعث شده در چند سال گذشته حجم زيادي از سايت هاي ميزباني شده بر روي سرورهاي ايران قرار داشته باشند.
 هاست لينوکس هاست کاملي براي ميزباني وب سايت هايي هاست پربازدید بوده که تکنولوژي آن ها بر اساس PHP و يا html بنا نهاده شده،سرعت بالا،قيمت مناسب،پايگاه داده هاي نامحدود از ويژگي هاي بارز اين هاست لينوکس مي باشد،در صورتي که از CMS هاي متن باز مانند جوملا ،ورد پرس،نيوک و به زبان هاي PHP و يا CGI و Perl استفاده ميکنيد ما اين هاست لينوکس را به شما پيشنهاد مي کنيم.
منبع:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر