۱۳۹۵ اسفند ۲۵, چهارشنبه

خدمات خوب سئو

خدمات خوب سئو


هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است سئو تولز اگر صاحب یک وبلاگ ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

بهینه سازی سایت مهم است چون :

اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه سئو تولز نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.
سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی  آموزش رایگان سئو خوب در این رابطه باعث بهبود تجربه کاربری و کاربردپذیری وب سایت می شود.
سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.
پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند

– کلمات کلیدی (Keywords): هر صفحه دارای یک هدف و موضوع مشخص است که با استفاده از کلمات کلیدی می توانیم محتوا و موضوع صفحه را به موتورهای سئو تولز جستجو انتقال دهیم. برای مثال صفحه یک محصول مانند “دوربین عکاسی” شامل تنوعی از کلمات (لنز دوربین،لوازم جانبی دوربین و…) است که در متن ، عکس(ALT Tags) و عناصر HTML قرار گرفته‌اند.

– تگ عنوان (Title Tags): عنوان صفحه در SERP(صفحه نتایج موتور جستجو) سئو تولز و همچنین تب مرورگرتان قابل مشاهده است. این یکی از مهمترین و قوی‌ترین سیگنال‌ها به آموزش سئو شمار می‌رود و شامل کلمه کلیدی و اگر مایل هستید برند کسب وکارتان باشد. برای جدا کردن برند از عنوان صفحه از – _ | » « استفاده کنید.

– تگ Header tags) H) :بیشتر صفحات وب به چند بخش  و سرفصل تقسیم می‌شوند که با تگ‌های h نمایش می‌یابند. تگ <h1> می‌تواند شامل کلمه کلیدی اصلی باشد و دیگر تگ‌ها سئو سایت شامل h2 تا h6 دارای کلمات مترادف باشند.

– بهینه سازی محتوا (Content Optimization):محتوای صفحه و مقاله شما باید حاوی کلمه کلیدی اصلی و حداقل با طول ۳۰۰ کلمه باشد. اگر مدام محتوای بی کیفیت و کوتاه انتشار دهید ممکن است به سئو تولز خاطر ارایه محتوای نازک (thin content) تحت مجازات الگورتیم گوگل پاندا قرار بگیرید.

متخصص سئو به کلیه فعالیت هایی که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل آگاهی کافی دارد تا بتواند صفحه وب منتخب برای عملیات سئو را بر طبق خواست خود در رتبه های بالاتر قرارد دهد.
لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است خدمات سئو و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود سئو تولز برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد.
تلاش برای بهبود رتبه با فریب و برخلاف رویه‌های موتورهای جستجو
هدایت از یک صفحه که مخصوص موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است سئو تولز به صفحه دیگر
هدایت کاربران به یک صفحه که محتوای آن متفاوت از محتوای نشان داده شده در موتورهای جستجو است
مخفی کردن متن‌ها، استفاده از رنگ پس زمینه بهینه سازی وب سایت  برای متن یا لینک ها ، استفاده از فونت ریز و کوچک که کاربر قادر به خواندن متن نیست.
استفاده بیش از حد کلمات کلیدی (keyword stuffing) و قراردادن کلمات کلیدی بی ربط به محتوای سایت
ایجاد صفحات با کیفیت پایین و محتوای بسیار کم که با کلمه کلیدی و لینک‌های زیادی پر شده‌اند.
به طور کلی هدف سئو کلاه سفید جلب رضایت کاربر و خشنود نگه داشتن آن است ، اما در سئو کلاه سیاه صرفا برای کسب رتبه در موتورهای جستجو تلاش می شود
لینک:

آموزش فتوشاپ – گروه نرم افزاری ویرا

آموزش فتوشاپ – گروه نرم افزاری ویرا


آموزش فتوشاپ ، فتوشاپ ، آموزش ، فتوشاپ آموزش ، آموزش_فتوشاپ ، آموزش-فتوشاپ ، آموزشی ، آموزش فتوشاپ ویرا، بسته‌های آموزش فتوشاپ ویرا

آموزش فتوشاپ مقدماتی، متوسط و پیشرفته
گروه نرم افزاری ویرا ، تولید کننده نرم افزارهای موبایل و آموزشی، اقدام به تولید مجموعه آموزش فوتوشاپ به صورت کاملا کاربردی در قالب کارگاه آموزشی نموده است. مباحث و مطالب در مجموعه آموزش فتوشاپ، به گونه ای گردآوری شده اند که تا حد بسیار زیادی پاسخگوی نیازهای کاربران برای آموزش فتوشاپ باشد و با کمی تمرین و صرف زمان و حوصله و همچنین مطالعه و دنبال کردن دروس مجموعه های آموزش فتوشاپ، می توانید به سطح مطلوبی از تسلط بر فتوشاپ برسید که این مهم حتی می تواند آغازگر ورود شما به بازار آموزش فتوشاپ کار گرافیک و تصویرسازی نیز باشد. امروزه آموزش فتوشاپ تنها از ملزومات گرافیست‌ها و طراحان نیست، بلکه هر فردی نیاز دارد تا سطح مطلوبی دانش از کار با فتوشاپ را داشته باشد تا در کارهای روزمره نیز از آن بهره ببرد.
در بسته آموزش فتوشاپ چه خواهید آموخت؟
آموزش کامل محیط های کاری فتوشاپ

ایجاد صفحه جدید با کلیه مشخصات، آشنایی و کار با پالت رنگ، آشنایی با ابزار براش و قسمت های مختلف آن، ساخت براش های جدید در آموزش فتوشاپ
آموزش پایه و اساس فتوشاپ

ویرایش تصاویر، تغییر سایز، برش تصاویر، انتخاب قسمت‌ها و خطوط مورد نظر، افزودن و تغییر و یا حذف رنگ، افزودن فیلتر، کاهش نویز و بالا بردن کیفیت عکس در آموزش فتوشاپ
آموزش با ابزارها و امکانات فتوشاپ

در بسته آموزش فتوشاپ ابزارها و کاربری دقیق آنها را بشناسید، آموزش فتوشاپ محیط کاربری نرم افزار را شخصی سازی کنید و کلید میانبر دلخواه خود را بسازید.
در بخش دوم آموزش فتوشاپ با این مباحث آشنا میشوید:

آشنایی و کار با ابزار Lasso برای ایجاد انواع انتخاب ها، ذخیره کردن فایل بصورت PNG برای حفظ قسمت های بی رنگ

آشنایی و کار با ابزارهای Magic Wand و Quic Selection برای ایجاد انتخاب های راحت تر از تصویر
کار با ابزارهای Erase (پاک کن) و Paint Bucket(سطل رنگ)، فرمان های Alt+Delete و Ctrl+Delete برای ریختن رنگ پالت روی تصویر
آشنایی با فرمان Color Range برای انتخاب های بسیار حرفه ای
آشنایی با ابزار خط کش، کار با خطوط راهنما Guid Line و ایجاد آنها به صورت کاملا دلخواه و ایجاد کادرهای دلخواه
آشنایی و کار با ابزار Gradient و بررسی کامل آپشن های آن
آشنایی با ابزارهای حرفه‌ای تر:

کار با ابزار Crop برای برش زدن تصویر و ایجاد سایز جدید برای صفحه کاری

آشنایی و کار با ابزار های Dodge – Burn – Sponge برای تیره یا روشن کردن و سیاه و سفید قسمت های دلخواه تصویر، کار با ابزارهای Blur – Sharpen – Smudge برای نرم کردن، آموزش فتوشاپ شارپ کردن و کشیدگی قسمت های دلخواه تصویر
آشنایی و کار با ابزار تایپ برای درج نوشته بحالت های مختلف و بررسی کلیه قسمت های آن
آشنایی و کار با ابزارهای ترسیم اشکل بصورت کامل و بررسی کلیه آپشن های آن
آموزش کامل پنل لایه‌ها در فتوشاپ

آشنایی با ستون لایه ها، تغییر نام لایه، Opacity، قفل لایه، آشنایی با فرمان Undo، ایجاد لایه های جدید ودرک مفهومی آنها، تغییر رنگ لایه ها، آشنایی با خطوط راهنمای پیش  فتوشاپ  فرض، کپی گرفتن از لایه ها، آشنایی با ابزار Transform و تاثیر Alt و Shift بر روی آن، آشنایی با فرمان کلیدی Free Transform و کار با کلیه قسمتهای آن
و در بخش پیشرفته‌تر:

بررسی دقیق تر ستون لایه ها، گروه کردن لایه ها، تغییر نام لایه ها، جستجو کردن لایه ها، یکی کردن لایه ها، نمونه گیری از کلیه لایه در قالب یک لایه
پیش‌نمایش آموزش فتوشاپ

قابل نصب در ویندوزهای XP, 10, 8, 8.1 و تمام لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و تبلت های هیبریدی
example image
آشنایی با فرمان های منوی Adjustments برای تغییر انواع رنگ آموزش فتوشاپ و نور تصویر به صورت کاملا حرفه ای Contrast – Levels – Curves / Saturation – Color Balance – Brightness / Invert – HueT، آشنایی با فرمان های Image Size AutoContrast – Auto Color – Canvas Auto Tone، آشنایی با منوی Filter برای اضافه کردن انواع فیلترهای مختلف بر روی تصویر

آشنایی با ابزار ماسک برای ایجاد انتخاب های دلخواه، تلفیق تصویر با هم به روش های مختلف، ایجاد تغییر حالت تصویر یا کاراکتر به کمک ابزار Puppet Warp، کار با قسمت Mode در ستون لایه ها برای تلفیق انواع رنگ و یا تصویر با تصویر مورد نظر و بوجود آوردن تصاویر منحصر کار با پنجره Layer Style به صورت کامل برای ایجاد افکت های مختلف حرفه ای بر روی تصاویر و نوشته ها
example image
آشنایی و کار با ابزار Pen برای ترسیم انواع اشکال دلخواه و آموزش فتوشاپ دور بر کردن تصاویر بصورت کاملا تمیز و دقیق به همراه انجام پروژه دور بر کردن یک قلعه آشنایی و کار با ابزارهای Clone Stamp و Healing برای کپی برداری دلخواه از قسمت های مختلف تصویر و درج آن در محل مورد نظر و رتوش تصویر به کمک کپی برداری
۱۱ مزیت استفاده از اکشن های فتوشاپ برای افزایش خلاقیت آموزش فتوشاپ و بهره وری
۴ مورد که یادگیری فتوشاپ می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد
خرید تکنیک تصویرسازی ویرا
اگر با فتوشاپ آشنایی دارید و میخواهید تکنیک های آموزش فتوشاپ خرید بسته آموزش مقدماتی و متوسط
اگر میخواهید فتوشاپ را از پایه و اصول اولیه آن فرابگیرید و به سطح خوبی برسید این بسته آموزش فتوشاپ را به شما توصیه میکنیم.
شما می توانید از طریق اکشن ها، فتوشاپ را بهتر یاد بگیرید
فتوشاپ می تواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد
پاسخگوی سوالات شما هستیم ۸۸۷۰۴۸۸۱-۰۲۱
لینک:
آموزش فتوشاپ – گروه نرم افزاری ویرا

اطلاعاتی از ولوو V90 کراس کانتری مدل 2017


اطلاعاتی از ولوو V90 کراس کانتری مدل 2017

به تازگی قیمت و اطلاعات اولیه از ولوو V90 کراس کانتری مدل 2017 در وب سایت بومی این خودروساز در استرالیا منتشر شده است.واگن دارای سبک آفرود جدید برای گروه مهاجرتی یونیک ویزا شهر ملبورن با قیمت پایه 110060 دلار عرضه خواهد شد.به گفته وب سایت ولووی استرالیا، V90 کراس کانتری در یک نسخه و با یک گزینه موتور یعنی نسخه Inscription با موتور 2.0 لیتری تواین توربو دیزل D5 مهاجرت به استرالیا عرضه خواهد شد.این خودروساز سوئدی ویزا تصمیم گرفته تا رویکردی مشابه رقیب خود در کلاس واگن استیشن های آفرود اتخاذ کند چرا که آئودی A6 آلرود نیز تنها در یک نسخه عرضه شده و قیمت پایه 112855 دلار دارد.موتور توربو دیزل D5 این خودرو با S90، V90 و XC90 مشترک است و قدرت 173 کیلووات و گشتاور 480 نیوتون متر تولید می کند
اطلاعاتی از ولوو V90 کراس کانتری مدل 2017
 که رقابت خوبی با آئودی A6 آلرود دیزلی V6 خواهد داشت که موتور 3.0 لیتری تک توربوی آن قدرت 160 کیلووات و گشتاور 500 نیوتون متر تولید می کند. این خودرو به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز می شود.
منبع:

خرید هاست ارزان

خرید هاست ارزان 

هاست های ایران به دلیل وجود سرور ها داخل کشور، سرعت نمایش بالاتری دارند که خیلی محسوس نمی باشد.

همچنین چنانچه از نرم افزار هایی نظیر ویبولتین نال شده استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده از سرور های داخل ایران است زیرا تحریم نمی باشد.

هاست های خارج به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی ترافیک و پهنای باند بیشتری در اختیار شما قرار می دهد،به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی هاست پربازدید می شوند، در خارج از ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.



۱۳-در صورتي که پهناي باند ماهيانه اختصاص يافته به سايتم تماماً مصرف شود ، و یا حجم وبسایتم تکمیل شود چه اتفاقي براي سايتم خواهد افتاد؟
این موضوع به شما اطلاع رسانی می شود ، تا جهت ارتقا به بسته بالاتر اقدام کنید.دراینصورت اطلاعات سایت شما هیچ تغییری نمیکند.



۱۴-سیستم عامل سیستم بنده ویندوز است، ایا مشکلی ندارد از هاست لینوکس استفاده کنم؟
خیر، هیچ مشکلی وجود ندارد و این موضوع کلا بی ارتباط است و شما با استفاده هاست پربازدید از هر سیستم عاملی(ویندوز،اندروید،لینوکس و…) می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.



-۱۵-بنده از جای دیگری هاست خرید کرده ام، بدلیل نارضایتی ، میخواهم هاست پربازدید هاست خود را از هاست باز تهیه کنم،ایا امکان انتقال وجود دارد؟
بله، مشکلی وجود ندارد و انتقال توسط همکاران ما انجام هاست پربازدید خواهد شد.



 در عمل، بسیاری از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه را انجام می دهند، خرید هاست خدمات هاست نیز ارائه می دهند. ولی لزوما این به آن معنا نیست که شما پس از ثبت دامنه، بایستی حتما هاست نیز خریداری نمایید. بسیاری از مواقع، یک دامنه خریداری می شود ولی بنا بر دلایلی از آن استفاده نمی شود.

 یکی از این دلایل می تواند پارک کردن دامنه برای مدتی کوتاه یا بلند باشد. پارک کردن دامنه به این معناست که شما دامنه ای را خریداری می کنید ولی از آن استفاده نمی کنید. هاست یکی از دلایل دیگر ثبت دامنه هاست پربازدید و نخریدن هاست می تواند آن باشد که دامنه تنها برای آن خریداری شده است تا فرد دیگری نتواند آن را خریداری کند. دلایل این موضوع نیز متنوع است ولی اکثرا به خاطر جلوگیری از سوء استفاده از نام دامنه است.

 برای آشنایی بیشتر در خصوص آنکه هاست چیست، خرید هاست ارزان. توصیه ما به شما آن است که در خرید هاست بیشتر دقت نمایید و از شرکتی هاست خریداری نمایید که خدمات خوبی را در این خصوص در گذشته به مشتریانش داده است.

 همچنین به این نکته نیز توجه داشته هاست پربازدید باشید که برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، از قرار دادن مطالبی که خلاف قوانین حق تکثیر است جلوگیری بعمل می آورند. و این موضوع در مواقعی ممکن است منجر به بسته شدن حساب هاست شود.

مثلا در سروری که نهایتا ۲۰۰ سایت می تواند میزبانی شود ۱۰۰۰ سایت میزبانی میکنند ،خب یقینا هزینه ممکن است کاهش یابد ولی در سرعت سرویس شما تاثیر میگذارد.
شرکت هایی بودند که هاست ارزان به این شکل ارائه می کردند هاست پربازدید ولی متاسفانه پایدار نبودند و بعد از مدتی مجموعه خود را یا واگذار نموده اند ویا ادامه فعالیت نداشتند،تجربه کاری،میزان رضایت مشتریان ، می تواند دلیلی برای یک انتخاب درست برای هاستینگ باشد،توجه داشته باشید یک هاستینگ خوب و مطمئن می تواند شروع خوبی برای فعالیت مجازی شما باشد.
سرويس هاي ميزباني شده در داخل کشور به دليل استفاده از بستر داخلي و فواصل کم بين کاربران و سرور باعث پينگ پايين و سرعت بارگزاري بالاتر نسبت به سرويس هاي خارج کشور هستند که اين مورد باعث شده در چند سال گذشته حجم زيادي از سايت هاي ميزباني شده بر روي سرورهاي ايران قرار داشته باشند.
 هاست لينوکس هاست کاملي براي ميزباني وب سايت هايي هاست پربازدید بوده که تکنولوژي آن ها بر اساس PHP و يا html بنا نهاده شده،سرعت بالا،قيمت مناسب،پايگاه داده هاي نامحدود از ويژگي هاي بارز اين هاست لينوکس مي باشد،در صورتي که از CMS هاي متن باز مانند جوملا ،ورد پرس،نيوک و به زبان هاي PHP و يا CGI و Perl استفاده ميکنيد ما اين هاست لينوکس را به شما پيشنهاد مي کنيم.
منبع:

حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی



حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی


سوالات متداول

در این قسمت شما عزیزان هر سوالی در زمینه بازرگانی بیمه کالا ، حمل و نقل بین المللی ، ترخیص کالا و گمرک در ذهن خود دارید را می توانید مطرح کنید تا متخصصان ما به شما پاسخ دهند.

سوال خود را در این قسمت بپرسید


 تایید
سوال: وظيفه متصدي حمل بر اساس قانون امور گمركي در محموله های وارداتي چيست؟
جواب: طبق تبصره 2 ماده 24 قانون امور گمرکی، متصدی حمل یا نماینده وی، مکلف است ورود محموله به گمرك را ظرف مدت 5 روز به صاحب کالا، نماینده وی، یا بانک گشاینده اعتبار حمل و نقل بین المللی اطلاع دهد، در غیر این صورت، مسول جبران خسارت به صاحب کالا است. بنابراین، در اين ارتباط، تاريخ هاي ذيل، نقش اساسي و تعيين كننده اي در بررسي بروز خسارات به كالاهاي وارداتي دارند. 1. تاریخ ورود محموله به گمرک 2. تاریخ صدور قبض انبار از سوی انبارهای عمومی  3. تاریخ اعلامیه ورود از سوي شرکت حمل و نقل به صاحب کالا  4. تاریخ تحویل محموله از سوی صاحب کالا

سوال: اینکوترمز در خصوص چه مسایلی اظهار نظر نمی ‌کند؟
جواب: 1. انتقال مالکیت  2. مسایل و مشکلات حقوقی طرفین                                از حیث دادگاه ‌های صالح به رسیدگی                                از حیث اهلیت انجام معامله 3. قرارداد های حمل و نقل                              بر عهده فروشنده است (در گروه‌ های C  و D )                               بر عهده خریدار است (در گروه‌های E,F ) 4. قرارداد های بیمه قرارداد های بانکی (گشایش اعتبار)

سوال: بیمه آکسا چیست و چه مواردی را تحت پوشش قرار می  دهد؟
جواب: به بیمه درمانی مسافران و رانندگانT  بیمه آکسا می  ‌گویند و موارد ذیل را تحت پوشش قرار می ‌دهد    : 1. پرداخت هزینه ‌های پزشکی، جراحی، داروخانه و بیمارستان  2. پرداخت هزینه  فوریت‌های دندانپزشکی  3. پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیک  ‌ترین بیمارستان، یا بازگرداندن حمل و نقل بین المللی بیمار به ایرانف تحت نظارت کشور  4. راهنمایی و کمک‌ رسانی، در صورت سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی  5. بازگرداندن کودکان به ایران، در صورت فوت یا انتقال پزشکی بیمه شده  6. پرداخت هزینه عزیمت همراه، به بالین بیمه شده بستری در بیمارستان  7. بازگرداندن جسد به ایران، در صورت فوت بیمه شده در طول مسافرت

سوال: در صورت گروپاژ (هم‌بار بودن کالا ها در وسیله حمل)، ترخیص کالا حق بیمه چطور تعیین می‌گردد؟
جواب: حق بیمه، بر اساس دور ترین مقصد به شرکت بیمه‌ گر پرداخت می ‌شود، و بیش‌ ترین حق بیمه، برای هر کالا، به مقاصد مختلف، پرداخت می ‌شود. شرکت بیمه ‌گر هم، موظف به پرداخت حمل و نقل بین المللی خسارت هر محموله می ‌باشد.

اطلاعات تماس
آدرس : خیابان بهشتی-خیابان پاکستان- کوچه ساوجی نیا-پلاک 9-ط3
تلفن : 31-88675326
موبایل : -09126202911
فکس : 88777780
ایمیل :
info2@behraveshsarie.com- a.kamali@behraveshsarie.com
صفحات اجتماعی
facebookgplustweeterinstagramtelegram
درباره ما
شرکت حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا حمل و نقل بین المللی بهروش سریع به شماره ثبت 129345 دارای مجوز رسمی از وزارت راه و ترابری و گمرک ایران در سال 1376/1/17 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل بین المللی به صورت گسترده در اقسا نقاط جهان اعم از کشورهای اروپایی،آسیایی و آفریقایی زیر نظر انجمن حمل و نقل بین المللی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران و انجمن جهانی IRU آغاز نمود.

لینک های مفید
ترخیص کالا
حمل و نقل بین المللی
استعلام هزینه ترخیص
تعرفه حمل و نقل بین المللی
نظام پیشنهادات
ترخیص کالا چیست؟
مقالات ترخیص کالا
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 115 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 114 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 113 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 112 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 111 ««
آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی »» ماده 110 ««
منبع:
 حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی



چه بک لینکی خوب است

چه بک لینکی خوب است

یکی از مباحث اولیه‌ی سئو، بک لینک است. این‌که بک لینک چیست، چه بک لینکی خوب است، چگونه بک لینک ها را مونیتور کنیم و آیا باید بک لینک بخریم یا خیر؛ برخی از اولین سوالاتی هستند که درباره بک لینک به ذهن می‌رسد و قصد دارم در این مطلب به آن‌ها پاسخ بدهم.

بک لینک (Backlink) را با اصطلاحات Incoming Links، Inbound Links، Inlinks و  Inward Links نیز می‌شناسیم که همگی بر یک مفهوم دلالت می‌کنند. و آن مفهوم این است که خرید بک لینک دائمی به لینکی که از یک وب‌سایت به سایر وب‌سایت‌ها داده می‌شوند، بک لینک می‌گویند.


در علم سئو، بک لینک جایگاه ویژه‌ای دارد. چنان‌که در مستند تولید سال ۲۰۰۷، با نام «پشت صحنه گوگل (Google: Behind The Screens)»، اذعان می‌شود که شالوده‌ی سیستم رتبه‌بندی گوگل خرید بک لینک دائمی بر اساس تعداد بک لینک وب‌سایت‌ها بنا شده است. فردریک والایز [در گوگل‌پلاس،فیس‌بوک،توییتر]، که آن زمان متخصص ارشد محصولات آنلاین برای گوگل ادوردز (Senior Online Product Specialist for Adwords) بود، در این مستند که تماشای آن را خرید بک لینک ایرانی توصیه می‌کنم، در پاسخ به سوال مجری درباره‌ی چگونگی رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در صفحه‌ی نتایج گوگل، پاسخ می‌دهد که: «رتبه‌بندی سایت‌ها بر اساس لینک‌های ورودی آن‌ها صورت می‌گیرد. منطق این ایده بر این خرید بک لینک دائمی اساس است که به فرض اگر شخصی، وب‌سایتی درباره‌ی گل‌ها داشته باشد و وب‌سایتش اعتبار مناسبی در زمینه‌ی کاری خود داشته باشد، پس احتمالش زیاد است که سایر وب‌سایت‌ها به وب‌سایتش خرید بک لینک ایرانی لینک بدهند؛ چرا که مطالب و محتوایش را مناسب و ارزشمند می‌دانند. و ما با توجه به وجود لینک‌هایی از این دست، متوجه می‌شویم که اعتبار و ارزش آن وب‌سایت چه مقدار است. هم‌چنین خرید بک لینک دائمی ما دقت می‌کنیم که این لینک‌ها از چه وب‌سایت‌هایی به آن وبسایت خاص داده شده‌اند. مثلا اگر لینکی از وب‌سایت نیویورک‌تایمز داده شده باشد، ارزش آن مثلا از وب‌سایت شخصی من بیش‌تر خواهد بود. پس تاثیر و اعتبار بیش‌تری به وب‌سایتی که توسط نیویورک‌تایمز لینک شده تعلق می‌گیرید و باعث افزایش رتبه‌ی آن وب‌سایت خرید بک لینک دائمی در نتایج جستجو می‌شود.»
بک لینک های مفید کدام هستند؟
هنگامیکه یک لینک بصورت طبیعی توسط نویسنده و یا ادمین و مدیر خرید بک لینک دائمی یک سایت توسط یک متن و یا یک عبارت به سمت سایت شما ایجاد شده باشد بک لینک مفید نامیده می شود. از موارد دیگری که می توان به عنوان لینک های مفید نام برد، لینک هایی است که از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر و غیره به سمت سایت شما ایجاد می شود.

نکته ای که هنگام بک لینک سازی می بایست به آن توجه نمود عبارتست از
۱- نباید سایت مبدا و لینک دهنده، از سایت های با اعتبار پایین باشد
۲- از لینک سازی در سایت هایی که به عنوان اسپم شناخته شده اند خودداری نمایید
۳- سعی کنید سایت مبدا از نظر محتوا و موضوع، با سایت شما مرتبط باشد
برای درک بهتر بک لینک به مثال زیر توجه کنید.
مثال: { فرض کنید شما فروشگاه لباسی را راه اندازی نموده اید و برای تبلیغ آن، تاریخ یک روز را مشخص نموده و به همه مردم اطلاع می دهید که در آن روز یک مهمان ویژه در فروشگاه لباس شما حضور دارد و برای آن روز شما با یک هنرمند و یا یک ورزشکار پرطرفدار هماهنگ کرده و از او میخواهید که در فروشگاه شما در آن روز حضور داشته باشد. در این حالت شما برای تبلیغ فروشگاه خود از اعتبار آن شخص استفاده نموده اید.
هنگامیکه در آن روز مشخص مردم حضور پیدا می کنند و با آن فرد در فروشگاه شما خرید بک لینک دائمی روبرو می شوند بصورت ناخواسته به فروشگاه شما اعتماد می کنند و این حرکت باعث ایجاد شهرت و اعتبار برای فروشگاه شما می گردد. }

باید به این نکته توجه ویژه ای داشت که موتورهای جستجو نگاه ویژه ای خرید بک لینک دائمی   به کسانی که شما را به دیگران معرفی می کنند دارد و هرچقدر سایت های معرف شما با کیفیت بیشتری باشند، جزئی از این اعتبار نیز به شما داده خواهد شد.
منبع:

رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری خوب است یا نه؟



 

رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری خوب است یا نه؟



رپرتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک تبلیغات خبری گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن تبلیغات خبری به مزایا محصولات و خدمات یا رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.
ماهیت رپرتاژ آگهی‌ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود.
معمولاً متن رپرتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش‌دهنده، شرکت تبلیغاتی مسئول کمپین‌های تبلیغاتی آنها یا حتی یک نفر از گزارشگران آن رسانه تنظیم می‌شود. البته در برخی رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری از شرکت‌های بزرگ حتما و حتما متن آنها در داخل خود سازمان و شرکت تنظیم‌شده و مورد تائید قرار می‌گیرد یا اینکه نهایتاً به آژانس طرف قرارداد برای امور تبلیغاتی آنها واگذار می‌شود. سپس فضای موردنیاز برای چاپ آنها خریداری می‌شود رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری و این شرکت‌های کوچک‌تر هستند که اغلب تنظیم آن را بر عهده شرکت منتشرکننده گذاشته یا در برخی از موارد درنهایت کار آن را بازخوانی و تائید هم می‌کنند. رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری درحالی‌که هر دو این رویکردها نیازمند تائید شرکت در مرحله آخر و قبل از چاپ است، استفاده از یک نظر خارج از سازمان اغلب بیشتر توصیه می‌شود.

نکته مهم که در بالا هم به آن اشاره شد، بی‌طرفانه بودن تبلیغات خبری محتوا و ادبیات استفاده‌شده برای این نوع محتوا است، هرچند که بازهم نوعی از تبلیغ است که هزینه‌ای برای صرف شده و هرگز پوشش‌دهنده نکات منفی در رابطه با یک محصول یا کالا نمی‌شود.

رپرتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در آنها اطلاعات بیشترتبلیغات خبری و بهتر موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر می‌شود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آنها از این نوع تبلیغات استفاده می‌شود شامل مکمل‌های غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، تبلیغات خبری محصولات ورزشی و برنامه‌های آموزشی و تربیتی و آژانس‌های مسافرتی می‌شود.

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء تبلیغات خبری رتبه سایت ها در گوگل میشود ؟
در رپورتاژ آگهی ها یا رپرتاژ آگهی ها معمولا چندین لینک برای رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری تبلیغ به سایت مورد نظر داده میشوند و باتوجه به این که گاهو این لینک ها به صورت follow هم هستند ، برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت بسیار مفید هستند
این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است تبلیغات خبری معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در  نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری آن کمتر دیده  شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی تبلیغات خبری انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.
منبع:

۱۳۹۵ اسفند ۱۴, شنبه

سیتی‌زن | گالری عباسی

سیتی‌زن | گالری عباسی

معرفی، بررسی تخصصی و فروش برترین ساعت های مچی اصل و اورجینال مردانه و زنانه کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن در گالری ساعت عباسی
سیتی‌زن, سیتیزن, سیتی زن, ساعت سیتیزن, ساعت سیتی زن, سیتیزن ایران, تاریخچه برند سیتیزن خط سیر برند سیتی زن, زمان آوران پیشرو, نمایندگی ساعت سیتی زن, گارانتی ساعت سیتی زن, , سیتیزن اکودرایو,سیتی زن اصل, citizen, citizen watch

تاریخچه برند سیتی‌زن

تاریخچه کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن از اوایل قرن بیستم میلادی آغاز می‌شود، زمانی که جواهرساز برجسته ژاپنی، کامه‌کی‌چی یامازاکی پس از یک دوره نسبتا طولانی ارایه و فروش ساعت‌های لوکس اروپاییی تصمیم به ساخت ساعت‌های ژاپنی با برند شخصی خود گرفت. به عنوان نخستین گام، یامازاکی در سال 1918 انستیتو نمایندگی ساعت سیتی زن تحقیقاتی شوکوشا را با هدف مهندسی معکوس و طراحی فرآیند ساخت ساعت‌های مکانیکی تاسیس نمود. انستیتو شوکوشا در سال 1924 موفق به توسعه اولین نمونه ساعت جیبی مکانیکی خود به صورت پروتوتایپ (نمونه اولیه) گشت، سیتی‌زن این نمونه اولیه به شیمپئی گوتو، فرماندار توکیو نمایندگی ساعت سیتی زن  و از اعضا موثر خاندان امپراطوری ژاپن هدیه شد و آقای گوتو برای این ساعت ژاپنی نام شیمین (به معنای شهروند) را برگزید. نام‌گذاری هوشمندانه شوکوشا شیمین زمینه‌ساز شکل‌گیری هدف سیتی‌زن متعالی سیتی‌زن در طراحی و تولید ساعت‌های با کیفیت و قابل دسترس برای تمامی شهروندان جهان شد.
 
سیتی‌زن یکی از معدود کمپانی‌های ساعت سیتیزن ساعت‌سازی در سطح جهان است که به دانش فنی و تکنولوژی ساخت موتور ساعت مجهز است؛ کمپانی ساعت‌سازی سیتی‌زن میوتا دپارچر تخصصی طراحی و توسعه موتور ساعت در کمپانی سیتی‌زن است. ساخت موتور به عنوان قلب تپنده ساعت با توجه به پیچیدگی و ظرافت بالایی که دارد نمایندگی ساعت سیتی زن  جز تکنولوژی‌های سطح بالا (های تِک) محسوب می‌شود و تنها تعداد انگشت‌شماری از برندهای ساعت، خودشان موتور ساعت‌هایشان را تولید می‌کنند؛ سیتی‌زن با درر اختیار داشتن حدود سی‌درصد سیتیزن ایران از بازار جهانی موتور ساعت توسط سیتی‌زن کمپانی میوتا، یکی از بازیگران اصلی صنعت ساعت‌سازی جهانی است.
 

دفتر مرکزی سیتی‌زن؛ توکیو.ژاپن

دفتر مرکزی سیتی‌زن؛ توکیو.ژاپن

محصولات سیتی‌زن

NB2014-57E
 
مقایسه
18,000,000 ریال
ساعت مچی مردانه سیتی‌زن اتوماتیک NB2014-57E
ساعت مچی سیتی‌زن اتوماتیک مناسب برای استفاده سیتی‌زن روزمره و نیمه‌رسمی | مکانیزم مکانیکی با قابلیت شارژ اتوماتیک | مقاوم در برابر آب تا فشار 10 سیتی‌زن بارومتر
ساعت مچی مردانه سیتی‌زن اتوماتیک NB2014-57E
منبع:

تفاوت های فتوشاپ با Adobe Illustrator

تفاوت های فتوشاپ با Adobe Illustrator



تعداد زیادی خودآموز نرم افزار Adobe Illustrator و فتوشاپ بر روی اینترنت آموزش فتوشاپ وجود دارد، با این حال درک این موضوع که هریک از این نرم افزارها چه استفاده ای دارند،حائز اهمیت است.


نام دو نرم افزار Adobe Illustrator و فتوشاپ نشان می دهد که هر گروه نرم افزاری ویرا دو نرم افزار برای کمک به فرایند خلاقیت در تصاویر بکار می روند. با این حال، هر دو دقیقا در خدمت هدف مشابه ای نیستند.یک فرد غیرحرفه ای می تواند با عبارات ساده ای توضیح دهد که Adobee Illustratorr نرم افزاری است که بوسیله آن کاربران می توانند یک تصویر جدید برای گروه نرم افزاری ویرا خود ایجاد کنند، در حالی که فتوشاپ نرم افزاری است که برای دستکاری تنظیمات تصویر مورد استفاده آموزش فتوشاپ قرار می گیرد.

Adobe Illustrator
Adobe Illustrator بهترین دوست یک گرافیست است. از ویژگی های موجود در نرم افزار Adobe Illustrator کمک به هنرمند در رسیدن به منتها درجه حرفه ای گری با بکارگیری خلاقیت خود است چرا که Illustrator به کاربران این اجازه را می دهد تا برای ایجاد یک مقیاس برای طراحی خود،محاسبات ریاضی را به عنوان ورودی وارد نرم افزار کنند.

این مورد چنان طراحی شده است که اگر بر یک طرح زوم شود،تعداد پیکسل های آن تغییر نخواهد کرد. Adobe Illustrator در مقایسه با نرم افزار های حرفه ای دیگر به راحتی بر روی اینترنت در دسترس است. Adobe Illustrator به درستی به عنوان برنامه طراحی مبتنی بر بردار شناخته شده است.

Adobe Photoshop
نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار بسیار مفید Adobe است و امکاناتی به منظور گروه نرمافزاری ویرا ارتقاء عکس دارد. فتوشاپ ابزارهای رسم و تنظیمات تصویر دارد که به کاربر کمک می کند تا تصاویر بهتری مانند حذف قرمزی چشم از عکس هایی که دارای این مشکل است، به وجود آورد.
همانطور که ذکر شد، ابزارهای طراحی در فتوشاپ وجود دارد گروه نرمافزاری ویرا با این حال، این ،یک برنامه بسیار مقدماتی در این نرم افزاراست و استفاده بسیار حرفه ای ندارد. حتی اگر تصاویر با یک دوربین VGAA از یک گوشی بسیار ابتدایی گرفته شده باشد، گزینه های افزایشی موجود در فتوشاپ می تواند کاری کند که بنظر آید تصویر با یک دوربین دیجیتال گرفته شده است.

تفاوت بین نرم افزار Adobe Illustrator و Adobe Photoshop

نرم افزار فتوشاپ ویژگی های مشترکی با Illustrator دارد، با این حال، گروه نرمافزاری ویرا امکانات موجود در فتوشاپ به پیچیدگی llustrator نیست .

Illustrator از نمودارهای مبتنی بر بردار استفاده می کند که محاسبات گروه نرمافزاری ویرا ریاضی را بکار می گیرد، با این حال، ابزارهای نقاشی در فتوشاپ چنین جزئیاتی ندارند. در فتوشاپ کاربر تصاویر و نمودارهایی را که پیش از این با Illustrator تصویرگری شده اند، را بهبود می بخشد ، با این حال، Adobe Illustrator تخته رسمی در اختیار کاربر آموزش فتوشاپ می گذارد تا بتواند طرحی کاملا جدید خلق کند. 

خودآموزهایی برای یادگیری دو نرم افزار Adobe Illustrator و Adobe Photoshop بر روی اینترنت وجود دارد. با این حال، مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از آموزش های موجود فتوشاپ، امکانات طراحی موجود در فتوشاپ گروه نرمافزاری ویرا را پوشش نمی دهد. به همین دلیل، کاربر باید کمی هم باAdobe Illustrator آشنا باشد.

هر دو نرم افزارAdobe مزایای زیادی برای تمام انواع کاربران ارائه می دهند. آموزش فتوشاپ افرادی هستند که ترجیح می دهند بجای اینکه تغییرات لازم درتصاویرشان توسط یک فرد حرفه ای به صورت دستی انجام شود،خودشان تنظیمات عکس هایشان را تغییر دهند.

نرم افزار Adobe Photoshop در اینجا به سهولت قابل استفاده است. Illustrator با برنامه حرفه ای خود برای افراد علاقمند به طراحی لوگو و هنر دیجیتال خوب است
گروه نرم افزاری ویرا ، تولید کننده نرم افزارهای موبایل و آموزشی، آموزش فتوشاپ اقدام به تولید مجموعه آموزش فوتوشاپ به صورت کاملا کاربردی در قالب کارگاه آموزشی نموده است. مباحث و مطالب در مجموعه آموزش فتوشاپ، به گونه ای گردآوری شده اند که تا حد بسیار زیادی پاسخگوی نیازهای کاربران برای آموزش فتوشاپ باشد و با کمی تمرین و صرف زمان و حوصله گروه نرمافزاری ویرا و همچنین مطالعه و دنبال کردن دروس مجموعه های  آموزش فتوشاپ، می توانید به سطح مطلوبی از تسلط بر فتوشاپ برسید که این مهم حتی می تواند آغازگر ورود شما به بازار کار گرافیک و تصویرسازی نیز باشد. امروزه آموزش فتوشاپ تنها از ملزومات گرافیستها و طراحان نیست، بلکه هر فردی نیاز دارد تا سطح مطلوبی دانش از کار با فتوشاپ را آموزش فتوشاپ داشته باشد تا در کارهای روزمره نیز از آن بهره ببرد.

منبع:
آموزش فتوشاپ ، فتوشاپ ، آموزش ، فتوشاپ آموزش ، آموزش_فتوشاپ ، آموزش-فتوشاپ ، آموزشی ، آموزش فتوشاپ ویرا، بستههای آموزش فتوشاپ ویرا

حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی ، ترخیص کالا ، شرکت حمل و نقل بین المللی
سوال: وظيفه متصدي حمل بر اساس قانون امور گمركي در محموله های وارداتي چيست؟

جواب: طبق تبصره 2 ماده 24 قانون امور گمرکی، متصدی حمل یا نماینده وی، مکلف است حمل و نقل بین المللی ورود محموله به گمرك را ظرف مدت 5  روز به صاحب کالا، نماینده وی، یا بانک گشاینده اعتبار اطلاع دهد، در غیر این صورت، مسول جبران خسارت به صاحب کالا است. بنابراین، در اين ارتباط، تاريخ هاي ذيل، نقش اساسي و تعيين كننده اي در بررسي بروز خسارات به كالاهاي وارداتي دارند. 1. تاریخ ورود محموله به گمرک 2. تاریخ صدور قبض انبار از سوی انبارهای عمومی 3. تاریخ اعلامیه حمل و نقل بین المللی ورود از سوي شرکت حمل و نقل بهه صاحب کالا 444. تاریخ تحویل محموله از سوی صاحب کالا


سوال: اینکوترمز در خصوص چه مسایلی اظهار نظر نمی کند؟

جواب: 1. انتقال مالکیت 2. مسایل و مشکلات حقوقی طرفین از حیث دادگاه های صالح به رسیدگی از حیث اهلیت انجام معامله 3. قرارداد های حمل و نقل بر عهده فروشنده است (در گروه های C و D ) بر عهده خریدار است (در گروههای E,F ) 4. قرارداد های بیمه قرارداد های بانکی (گشایش اعتبار)


سوال: بیمه آکسا چیست و چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد؟

جواب: به بیمه درمانی مسافران حمل و نقل بین المللی بهروش سریع و رانندگانT بیمه آکسا می گویند و موارد ذیل را تحت پوشش قرار حمل و نقل بین المللی می دهد : 1. پرداخت هزینه های پزشکی، جراحی، داروخانه و بیمارستان 2. پرداخت هزینه فوریتهای دندانپزشکی 33. پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیک ترین بیمارستان، یا بازگرداندن بیمار به ایرانف تحت نظارت کشور 4. راهنمایی ترخیص کالا و کمک رسانی، در صورت سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی 5. بازگرداندن کودکان به ایران، در صورت فوت یا انتقال پزشکی بیمه شده 6. پرداخت هزینه عزیمت همراه، به بالین بیمه شده بستری در بیمارستان 7. بازگرداندن جسد به ایران، در صورت فوت بیمه شده حمل و نقل بین المللی در طول مسافرت


سوال: در صورت گروپاژ (همبار بودن کالا ها در وسیله حمل)، حق بیمه چطور تعیین میگردد؟

جواب: حق بیمه، بر اساس دور ترین مقصد به شرکت بیمه گر پرداخت می شود، حمل و نقل بین المللی و بیش ترین حق بیمه، برای هر کالا، به مقاصد مختلف، پرداخت می شود. شرکت بیمه گر هم، موظف به پرداخت خسارت هر محموله می باشد.
منبع:
حمل و نقل بین المللی | ترخیص کالا | شرکت حمل و نقل بین المللی

تبادل بک لینک به صفحات داخلی بیرونی

تبادل بک لینک به صفحات داخلی بیرونی


دلایل زیادی برای بک لینک عمقی وجود دارند که در ادامه بررسی خواهیم کرد: اعتبار صفحه: اعتبار صفحه اصلی شما با بک لینک های مناسب بالا رفته و موجب بهبود وضعیت شما در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. با این وجود بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی به تنهایی اعتبار دامنه شما را افزایش آنچنانی نخواهد داد و نیاز است تا صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشند. با بک لینک مناسب به صفحات داخلی و افزایش اعتبار آنها اعتبار دامنه شما رشد چشمگیری خواهد بک لینک شاپ داشت.
وب‌سایت‌های بسیاری هستند که به شکل تخصصی، ارائه دهنده‌ی خدمات مربوط به بک لینک هستند. خرید بک لینک دائمی   این وب‌سایت‌ها بک لینک های وب‌سایت شما را مونیتور می‌کنند و انواع و اقسام اطلاعات را در مورد هر بک لینک خاص و در مورد وضعیت بک لینک های وب‌سایتتان در اختیار شما قرار می‌دهند. این‌ها سعی می‌کنند با الگوریتم خاص خود، کیفیت هر بک لینک را محاسبه کنند و هرچه این الگوریتم به الگوریتمی که گوگل برای کیفیت‌سنجی لینک‌ها استفاده می‌کند، نزدیک‌تر باشد، نتایجی که برای وبمستر بک لینک شاپ ارائه می‌شود دقیق‌تر و مفید‌تر خواهد بود. برخی از این وب‌سایت‌ها در زیر آمده‌اند.

Ahrefs | Linkody | Mondovo | MonitorBacklinks | RankSignals | Majestic | BacklinkWatch | SEOMoz | Link-Assistant

 اغلب وب‌سایت‌های بالا، قیمت‌های ماهیانه‌ی نسبتا سنگینی دارند و معمولا برای وب‌سایت‌هایی بک لینک شاپ که تازه راه‌اندازی می‌شوند، مخصوصا برای ما ایرانی‌ها که هر دلار تقریبا ۳۵ هزار برابر خرید بک لینک ایرانی واحد پولمان است، خرید این اشتراک‌ها، صرفه‌ی اقتصادی ندارد. البته ناگفته نماند که این وب‌سایت‌ها، برای کاربرهای مهمان و کسانی که مشترک هم نیستد تا یک حدی خدمات رایگان ارائه می‌دهد که از قضا بسیار کاربردی و به‌درد‌بخور هم هستند. برخی هم دوره‌ی آزمایشی رایگان می‌دهند که می‌توان بک لینک شاپ استفاده کرد. شخصا Ahrefs.com و نرم‌افزار SEO PowerSuite شرکت Link-Assistant را بیش‌تر از سایرین می‌پسندم.

اما جدا از این شرکت‌های ثالث، خود گوگل وبمستر تولز خرید بک لینک دائمی هم بخشی برای بررسی و مونیتورینگ بک لینک ها ارائه کرده که البته نسبت به شرکت‌های بالا، امکانات بسیار اندکی دارد. اما اگر شما خصوصیات بک لینک خوب را به درستی فهمیده باشید، می‌توانید تا حد معقولی با استفاده از درک و هوش شخصی‌تان، لینک‌های ورودی به وب‌سایت را که گوگل وبمستر تولز نشان می‌دهد، بررسی کنید و آن‌هایی که بی‌کیفیت هستند و حتم دارید که به سئوی وب‌سایت شما بک لینک شاپ ضرر می‌زنند را حذف یا Disavow کنید. در آینده مطلبی مخصوص چگونگی تشخیص  بک‌لینک‌های بی‌کیفیت، نحوه‌ی برخورد، حذف و یا Disavow کردن آن‌ها خواهم خرید بک لینک دائمی نوشت که به نظرم مبحث بسیار مهم و ظریفی است.

فعلا می‌توانید از گزینه‌ی Links to Your Site که زیرمجموعه‌ی بخش Search Traffic در گوگل وبمستر تولز است، برای مشاهده‌ی  فهرست بک لینک های وب‌سایت خود استفاده کنید.

تنوع: اگر شما فرضا 100 بک لینک از سایتهای مختلف به صفحه اصلی خود داشته باشید بک لینک شاپ ممکن است موتورهای جستجو به شما مشکوک شده و بک لینک های شما را غیرطبیعی تشخیص دهند. این امر موجب اسپم شناخته شدن سایت خواهد شد بخصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی به سایت شما وارد شوند. به همین خرید بک لینک دائمی دلیل بهتر است که لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات تقسیم شوند تا تنوع مورد نیاز موتور جستجو را دارا باشد. ارتباط موضوعی: فرض کنید که یک بازدیدکننده از بک لینک شما با “عنوان مقایسه آیفون 4 و گالکسی 3″ به سایت شما وارد شود و لینک به صفحه ای منتهی شود که در آن با اطلاعاتی بک لینک شاپ از تعداد زیادی گوشی های موبایل مواجه شود، به احتمال زیاد از سایت شما خارج شده و ضریب خرید بک لینک دائمی خروج از سایت شما افزایش می یابد و اعتبار سایت شما را کاهش خواهد داد. ولی با هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص میتوانید بیش از پیش توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید. همچنین میتوانید بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با موضوع آن قرار دهید.
سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی بک لینک شاپ وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت تبادل لینک خواهید داشت ولی با استفاده از صفحات داخلی میتوانید تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. برای هر کلمه کلیدی شما صفحه مجزایی در نتایج جستجو خواهید داشت و به این ترتیب ضریب خروج سایت خرید بک لینک دائمی شما به شدت کاهش می یابد.
 منبع:

تبادل لینک

تبادل لینک

تبادل لینک از چه راهایی به دست میاید و چه میکند !
تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید بک لینک و چه میکند ! اگر می‌خواهید دیگران به شما لینک بدهند ، سایت خوبی داشته باشید . این اصل اول است . هیچ کس به یک سایت در حال ساخت ، یک سایت ناقص ، یک سایت بک لینک شاپ آی آر با صفحه بندی معیوب لینک نمی‌دهد . از این مهمتر باید مطالب خوبی هم در سایت داشته باشید . نوشتن اینکه « قرار است اینجا نظراتم درباره بحران دارفور بنویسم » کسی را ترغیب نمی کند به شما لینک بدهند . اول برای مدتی وبلاگ خوبی بنویسید تا اگر کسی به شما لینک داد مطمئن باشد که خوانندگانش را به جای بدی نفرستاده است . تبلیغاتی نباشید و پاپ آپ باز نکنید .

اگر یک سایت تجاری یا یک سایت پر از تبلیغات دارید تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید و چه میکند احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است . بخصوص اگر این دیگران ، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند . بک لینک شاپ آی آر درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از « خارج » کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و . . . بیاورید و هر روز به « دوستان » زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها  بک لینک شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید . بک لینک کار جالبی نیست . تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که از چه کسی درخواست می‌کنید . فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا بک لینک به لینک گرفتن از یک  بک لینک شاپ آی آر سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است
خواص تبادل بک لینک به صفحات داخلی بیرونی

دلایل زیادی برای بک لینک عمقی وجود دارند که در ادامه بررسی خواهیم کرد: اعتبار صفحه: بک لینک   اعتبار صفحه اصلی شما با بک لینک های مناسب بالا رفته و موجب بهبود وضعیت شما در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. با این وجود بالا رفتنن اعتبار صفحه اصلی به تنهایی اعتبار دامنه شما را افزایش آنچنانی نخواهد داد و نیاز است تا صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشند. با بک لینک مناسب به صفحات داخلی و افزایش اعتبار آنها اعتبار دامنه شما بک لینک رشد چشمگیری خواهد داشت.
تنوع: اگر شما فرضا 100 بک لینک از سایتهای مختلف به صفحه اصلی خود داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو به شما مشکوک شده و بک لینک های شما را غیرطبیعی تشخیص دهند. این امر موجب اسپم شناخته شدن سایت خواهد شد بخصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی بک لینک شاپ آی آر به سایت شما وارد شوند. به همین بک لینک دلیل بهتر است که لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات تقسیم شوند تا تنوع مورد نیاز موتور جستجو را دارا باشد. ارتباط موضوعی: فرض کنید که یک بک لینک شاپ آی آر بازدیدکننده از بک لینک شما با “عنوان مقایسه آیفون 4 و گالکسی 3″ به سایت شما وارد شود و لینک به صفحه ای منتهی شود که در آن با اطلاعاتی از تعداد زیادی گوشی های موبایل مواجه شود، بک لینک  بهه احتمال زیاد از سایت شما خارج شده و ضریب خروج از سایت شما افزایش می یابد و اعتبار سایت شما را کاهش خواهد داد.. ولی با هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص بک لینک میتوانید بیش از پیش توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید. همچنین میتوانید بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با موضوع آن قرار دهید.
سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر بک لینک در دو یا سه کلمه پیشرفت تبادل لینک خواهید داشت ولی با استفاده از صفحات داخلی میتوانید تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. برای هر کلمه کلیدی شما صفحه مجزایی در نتایج جستجو خواهید داشت و به این ترتیب ضریب خروج سایت شما به  بک لینک شاپ آی آر شدت کاهش می یابد.
منبع: